Inlägg 2

Det var ett tag sedan jag skrev men måste uppdatera mig, jag mår väldigt bra. Även om jag är ensam, jag tänker mycket och skriver en massa knas på min facebook enligt S. Vad det nu kan vara, skriver så mycket jag kan, men vill ju även ha en massa gillningar och kommentarer.

 

Har börjat spela ett spel som heter Second Life, och det är verkligen som det låter, och verkligen farligt beroendeframkallande. Har en egen liten familj där inne och jag trivs med dem. Inte på ngt sätt så att jag tappar verkligheten, bara det att det är skönt och koppla bort och bara drömma.

 

Ska upp till Borås igen på fredagkväll för lite mys och tilltugg om man säger så. Jag hoppas det blir trevligt, sedan efter det vet jag inte alls vart skeppet går, kanske blir Göteborg igen eller så kanske jag Halmstad på vägen ner. Jag vill känna mig fri och just nu gör jag det även om jag inte har bestämt mig något mer konkret om framtiden. Kommer väl snart iaf att köpa och betala lite resor som ska vara inbokade.

 

Sedan så känner jag en ännu otrolig lycka, inatt ikväll natten till fredag börjar footbollssäsongen igen och då menar jag inte fjollboll utan där man får kämpa för att vinna och inte lunka runt i 90” och göra mål i 91”a nej tack det räcker med EM och VM där tack.

 

Så nu håller vi tummarna för att Saints går bra detta året med. Men det tror jag.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0