fittor

Jag måste vara jävligt speciell och då menar jag inte som om jag vore någon jävla messias utan bara för att de kvinnorna jag hittar är jävligt speciella.

Det måste ju vara jävligt illa även om en hora skulle kunna nobba dig, jag hatar andra människor, jag ser ner på andra människor, nej inte på mina vänner eller bekanta, men folk som tar risker i en cirkulationsplats och små jävla fittor som går från kuk till kuk. Jag har blivit uppfostrad till att vårda mitt språk men det kanske är det som kommer nu, när jag inte längre kan kontrollera mig själv.
Nu gick det jävla långt mellan posterna igen, jag ber om ursäkt, men det spelar kvitta jag har mina läsare kvar, kvar här och i mitt hjärta, jag skulle vilja se en enighet, en solidaritet, och då snackar jag inte om det röda nonsenet som de försöker trycka ner i halsen på mig hela tiden utan när man verkligen kunde lita på en annan människa.

När de inte lekte med en annan människa och dess känslor, det finns fortfarande bara en fitta som jag föredrar, en kvinna som jag fortfarande vill säga "mamma till mina små barn" om men det funkar inte. Kalla mig sjuk men jag var kär, jag vet att det ska ha försvunnit, som vilket annat fel som helst, men detta är min blogg och jag skriver för att hålla mig kontrollerad och inte gråta när folk inte ser, när jag är ensam, låser in mig och inte talar med folk, om hur jag stänger av telefonen, hur jag skickar sms men inte får svar.

Jag tror att det har blivit till en drog. Ett beroende, ett problem. Säg inte till mig hur jag ska vara, jag utvecklas hela tiden, låt det komma med tiden.

Märkte just att ett dumt jävla spån har tagit bort mig från Facebook, inget annat än en dum jävla kossa.

Nej, tro inte att jag har en kass kvinnosyn, det har jag verkligen inte. Tänker på den gammal arbetskamrat som kallade alla kvinnor "slynor" och "slampor", där är jag inte, även om jag dyrkar och älskar kvinnor, vill jag sätta mera krav, kunna få dem till fans helvetes jävla skit.
FAN!. Könsord! Jag är galen, att bara gå här utan att ha ngn att prata med gör mig galen! utan en j'vla .... att sms’a med. ngn som skulle kunna gilla mig lite, en som bara inte se mig.... helvete, jag kan inte ens klaga utan att det faller tillbaka på mig sj :S

Vad ska jag ens skriva, inget blir ju bättre av sig sj? ändrar jag mig inte löser det sig ju inte. Jag försöker ju att satsa, men fanskapen finns ju inte, fan att skriva jävla cunt, känns inte lika personligt!!! Cunt Cunt Cunt Cunt Cunt  Cuntv Cunt Cunt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0