timglas

Broken down to pices! once again.
Nej jag ska inte klaga och jag ska inte be om hjälp. Jag måste återigen lära mig att hålla min söta mun stängd även om jag vet att det är svårt.

Jag kunde inte tänka klart idag, jag betalade och rev sönder en tidning på ICA't.

Det blev inget mellan mig och Lisa. Avståndet är inget jag bryr mig om, varför ska man bara se en massa problem istället för möjligheter, jag gillar inte att anstränga mig kanske därför ser jag inte problemen utan allt som genomförbart istället.

Har lärt mig lite, att en människa kan ha den finaste och bästa insidan som det bara finns men att man sedan ändå måste kunna attraheras av utsidan.

Jag har iaf sluppit min stalker.. gah skönt det. fanskap. till sak.
jag är alltså fortf singel.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0