Ligthbulb!

Gårdagen var hemsk, jag visste inte på vilket ben jag skulle stå på eller falla ifrån med. Jag har inte längre någon kontroll över mitt liv, mina val och mina känslor. Jag kan inte kontrollera bubblandet i mina ådror. Hur det vill spricka, spruta och pumpa ut allt över hela världen!

 

Hur jag vill ha någon att hålla om, någon som skyddar mig, som inte få mig att känna som en ananas som faller från högsta balkongen och ner i gatan.

Slippa vara rädd för att man inte ska kunna fira sin kommande födelsedag, hur ensa idéer och drömmar, förväntningar och idéer går i kras!

 

Jag kan inte längre föra ett kontrollerat samtal med andra människor, jag ogillar andra människor, de är slödder, idioter och folk som inte förstår något! Självklart så innefattar detta självklart inte människor som jag har band till!

 

Jag hatar reklamradio, religiösaextremister, politisktkorrekta råttor, naiva och bortgjorda människor, våldsamma människor utan något speciellt syfta att existera, till viss mån även amerikaner som inte förstår sitt egna jävla bästa i att inte vilja betala skatt! Det trodde ni aldrig jag skulle skriva va blink blink, men man kan inte driva det så här långt längre, man kan inte säga att man inte vill betalar när en interstate ser ut som ett fisknät av hål och att en massa människor i mellanöstern får en massa amerikanska skattepengar (!)

 

Jag var outofstate i helgen och hade det bra, var över hos min barber och hos min kusin, vi måste verkligen snart dricka alkohol, jag måste glömma mina förluster! Min smärta och mina krossade drömmar, mina släckta gnistor!


Jag vet att detta är första veckan men jag avskyr det redan, återkommande till alla andra idioter som bara springer runt som jag vet inte vad, man kan säkert komma undan med allt bara man glider rätt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0