Mississippi Brinner!

Av förklarliga själ blir det inte att fira student i Uppsala, önskar dig all lycka. Istället drar jag kosan mot Florens, Italien och från där vidare till Mugello banan för att se på MotoGP och bland världens bästa motorförare Valentino ”Doc” Rossi på hemmaplan. Stämningen kommer att vara galen.

 

Jag kommer inte att resa ensam utan det blir tillsammans med Börje, Rille, P och kiptt. Vad jag förväntar mig av Italien? Jag vet inte mer än att det är Rossi, Totti, Berliussoni, Pavarotti, pizza och pastaland så även vin. Jag undrar om de har lager? Jag hoppas det.

 

Ja, det ska bli riktigt spännande att uppleva kvinnorna med, man kanske hittar någon trevlig kvinna där för helgen vem vet. Någon fin Lorena eller vad kvinnor från Italien heter. Jag har bara en familj jag känner som kommer från Italien.

 

Jag funderar på att göra mera PR för denna bloggen, men är inte säker, jag har som sagt tidigare känt att det börjar gå utför och för många ögon och öron. Men eftersom man inte ska göra värre saker än man vågar berätta så kanske man ska ge det en chans. Man kan ju alltid sätta ett lösenord på skiten.

 

Apropå det med att göra värre saker än man vågar säga, jag gör/har gjort väldigt mycket som jag skulle kunna berätta men gör det inte för min egen skull om man säger så. Det är inget olagligt (reds. anm. okej, vissa saker skulle inte vara lagliga att utföra i Sverige.) men av sådan karaktär som hade gjort att folk hade fått felaktiga och egensinniga bilder av mig.

 

Jag skulle även vilja framföra en hälsning till BP aka British Petroleum, Ni kan suga min kuk! Uppriktigt sagt, jag vårdar ofta mitt språk och tar inte ofta grövre könsord i min mun men denna gång för jag ett undantag och menar det verkligen. Det är hemskt vad ni gör mot en underbar del av världen som inte ens behöver förstöras av en oljeborrplattform.

Over and Out

Harry S. Truman


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0