doc. ge mig en ny chans.!

Doc har inte ringt. Att jag inte har fått svar på mina prover skrämmer mig. Jag blir rädd, jag blir nervös. Vad kan det vara vad kan det vara?

 

Varför kan jag inte blunda, och vakna upp i en varm älskande famn igen, en älskande famn man aldrig vill lämna. Jag trodde jag skulle klara det här, varför kan inte jag få vara lycklig, varför är det ingen som vill få mig att känna värme, lycka och harmoni. Varför väljs alltid jag ut när man ska göra någon illa.

 

Men som du sa till mig en gång:

”Lär dig låta andra lida, trampa på deras tår”

 

Jag ville inte ha bloggat förens dess att jag fått mina provsvar, men nu har jag inte fått dem och de fick mig bara att falla sönder som en stor nalle med dåliga sömmar och spetälska.

 

Over and Out

Thomas Woodrow Wilson


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0