Veckan som delar månaderna..

Alla bloggar jag läser är skrivna av spännande människor, med spännande liv och bakgrunder. Alltså en stor anledning till att man just använder formen blogg.

Just nu verkar mitt liv vara lite väl spännande så jag inte hinner uppdatera lika ofta som jag vill, det är tråkigt, med risken att förlora de trogna läsarna jag ändå har skaffat. Men jag ska bli bättre på att ta hand om er.

 

En gång om året håller USA’s president sitt ”State of the Union”-tal till nationen som beskriver hur det går för nationen. Nu tänkte väl jag göra detsamma lite.

 

Jag i ett tillstånd, ett tillstånd jag inte har känt på väldigt väldigt länge. Det bubblar inom mig, de kokar inom, jag har hittat ngt som värmer mig, som gör mig speciell.

Kanske därför det lyser om mig när jag går ut och bländar solen.

 

Personen ifråga som ger mig denna lycka är bland de finaste ni sett, på alla sätt och vis. Charmig, varm och god. Bär på ett leende som alltid visar att hon är på bra humör.

Unik och speciell som ingen annan.

 

Räknar ner dagarna.

 

Nattens Låt:

Jiminy Cricket - When You Wish upon a Star

 

Over and Out

Rutherford Birchard Hayes


Kommentarer
Postat av: Din baby!

Gullet mitt! <3

2010-03-10 @ 17:04:00
URL: http://sofiahlen.blogg.se/
Postat av: Mimmi

Jag vet :( Men alla andra får så mycket gjort och lyckas med allt. Och så ser jag på mig själv i spegeln och har aldrig varit så missnöjd med mig själv innan.

2010-03-13 @ 12:27:53
URL: http://mmiimmii.webblogg.se/
Postat av: ida

åh, den låten är bra :D

2010-04-13 @ 18:48:46
URL: http://gustavsoon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0