Någon...

Hon är den vackraste!

 

Hade lite annorlunda upplägg och tankar angående bloggen nu, jag ska ju börja skiva mycket mera osv, men ville ju också att alla skulle kunna hinna både läsa och kommentera, visst, ibland finns det inte alltid en kommentar att skriva.

Nu låter det som att jag rättar mig efter mina läsare och det ska jag ju iofs inte göra, just min blogg är till för att jag ska få ut mina känslor ur kroppen, få min kropp lättare och inte egentligen sitta och sukta efter kommentarer.

 

Ang, just kommentarer fick jag en kommentar av en total främling! Aldrig hört eller sätt människan innan. Jag som trodde att jag var bland de minsta kornen i lådan.

 

”…utan dig dör jag…”

 

Angående alla mina problem med paket så fortsätter det, trodde aldrig mitt liv skulle bli en sådan följetong, fick min film förra veckan, rätt film, fel format. DVD istället för Blu-ray! Världens största sport liga och de kan inte ens skicka sakerna eller ens skicka rätt saker. Det är skamligt, så det har blivit en massa tråkiga samtal till USA istället för trevliga.

Sedan vet jag ju inte hur mycket pengar jag förlorar hela tiden på det heller.

 

Min kära bil har fått cancer med, han håller på att rosta sönder. Han kommer troligen inte leva fram till besiktningen om någon månad, så i torsdags köpte jag en ny bil, en Volvo 740-GLE, NEJ, jag ska inte börja snusa och lyssna på Eddie Meduza, bilen ska ta mig till jobbet och ge mig mer pengar till utlandet. Den var i väldigt bra skick och med originalbandare och planeras att ägas tills den trillar ihop, dvs många många år eller ja, till dess att jag kanske har ett mera stadigt liv, vilket kanske sker snabbare än man kan tänka sig.

 

”…jag har ont i magen när du sover…”

 

Jag jobbade även idag söndag, ingen motivation alls, inte det minsta men när jag väl var där funkade det helt utan problem, gick av bara farten så det blev inte så farligt. Lite mera pengar stoppade i skattkistan till mig då alltså. Jobbade och lyssnade på NASCAR på radio, hann hem till att det var 14-10 varv kvar. Väldigt besviken att JJ åter vann, visst hans första vinst på Bristol och det är ju så, alla ska få vinna, men han vinner ju hela tiden. Det är tråkigt.

 

Min lägenhet börjar se fin ut igen, har både satt upp den nya klockan, hyllor i gardroben och fått undan alla mina berg av kläder.

 

”…finns ingen som du…”

 

Som de flesta kanske vet så använder jag en Blackberry Bold telefon köpte från Baltimore, MD, men tror det hade varit samma visa om jag fått tag på den i Sverige, den saknar å,ä och ö. Vilket har fått min hjärna och kontroll att flippar. Jag har börjat trycka på O och A även när jag sitter vid en vanlig dator.  Jag börjar tänka mera och mera vad världen varit lättare om man inte använt de tre extra bokstäverna.

 

Jag ser verkligen upp till mina kusiner, till min bror och mina föräldrar och morfar..  jag älskar er. Ni har format mig till den jag är, det ni klarar det klarar jag. Ni ger mig styrka.

 

Jag vet att världen inte blir bättre, men håll huvudet högt! Jag kommer att dö med ett rent samvete! Jag ska visa att det går, går att inte tala i tungor, går att hålla huvudet högt!

 

Jag är lika kär nu som igår, och dagen före det, jag går fortfarande runt nykär och lycklig!

 

Nattens låt:

Master P – Soldiers, Riders & G’s

 

Over and Out

Chester Alan Arthur

C <3 S


Kommentarer
Postat av: Mimmi

Jag menar att JAG vill vara den typen av mamma :) Jag dömer inte andra som har tatueringar som är föräldrar! :)

2010-03-25 @ 20:01:09
URL: http://mmiimmii.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0