Denver, Michigan.

Det är lördagsmorgon och jag sitter och väntar på att pappa ska ringa. Eftersom min nya bil inte går som den nyaste klockan på armen så ska den in på service, men för att köra och lämna en bil krävs det att man är två, eller hur, huvudet på spiken vänner.

 

”…den finaste…”

 

Det är inte bara NFL Shop jag har haft problem med, efter att ha beställt magasin från USA fick jag även ett fel där, fick ett nummer jag redan hade och vilket jag självklart inte hade beställt, så ringde och de var väldigt förstående så de skickar mig den jag skulle ha fått.

 

Vart efter att vi har lämnat bort min bil ska jag köpa present till min far, packa min väska, slänga den på mitt flak och dra över till Halmstad. Både för att få träffa mina kära kusiner, få komma bort från stan ett tag och att jag ska ordna mina dreads.

Jag skulle även ha tittat på en tatuering men det blir inte av.

 

”…baby…”

 

Anledningen till att jag inte kollar på en tatuering är för att ett ljushuvud har bestämt att jag ska jobba klockan sju på måndag morgon! Vill egentligen bara slå på tangentbordet men jag måste behärska mig. Jag gillar det inte, en massa dryga människor, en stor påse nötter.

Jag gillar människor det gör jag verkligen, men inte alla, verkligen inte, jag väljer själv vilka jag gillar och det är inte alla.

 

Men detta ska bara vara över måndagen och går det riktigt riktigt smidigt så kanske jag även kan jobba lite under natten, bara för att få in nytt friskt kapital. Veckan är ju annars en kortis, men inte mindre att göra för det, måste ha lyan i topptrim till dess att Prinsessa kommer ner. Så blir helservice både på den och på mig, räta på ryggen unge man!

 

”…i ett förhållande…”

 

Kände mig lite förvirrad när jag skrev detta inlägget men det blev ändå av och det är ju bra. Måste skriva för att hålla mig i trim. Funderar även på att börja skriva igen, och då menar jag verkligen börja skriva igen.

 

Helgens Låt:

Kenny Loggins – Danger Zone

 

Over and Out

Stephen Grover Cleveland

 

C <3 S


Kommentarer
Postat av: Mimmi

Fast..... De delarna som är kursiverade..... Dom får du fan ta och utveckla lite ;D

2010-04-02 @ 10:04:38
URL: http://mmiimmii.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0