Baby!

Jag måste skriva detta inlägg så att ni vet att jag lever. Det händer väl lite väl mycket runt om mig just nu, visst låter som en överklass stjärna från Lidingö men nej, jag måste göra mig av med vissa saker.

 

Det funkar inte, annars är jag lycklig.

Har just kommit hem från Italien. Det var en resa som var utöver det vanliga, ett land som verkligen fick mig att falla, kom dit helt utan förväntningar men som bara inbringade mer och mer. Jag kommer att berätta om hela resan och hur vi körde upp en tandborste i arslet på Rrr.

That was some!

 

Det började med att man inte fick sova från dess att man gått upp på torsdagen klockan 16, ngt jag verkligen ångrade. Så att säga att jag inte gick och lade mig så jag hade vaknat 21 och lagom till dess att jag skulle gå på mitt arbetspass.

 

Vid elva satte vi oss i bilen för att köra till Halmstad och vidare till Landvetter, E6’an norrut var underbart amazing! Kunna ligga i 160 på okörningsfilen var en sådan känsla att ziczaca fram mellan filerna fick en att tänka tillbaka på I-75. Tillslut kom vi iaf fram och någons unge gjorde grimaser mot Rrr.

 

Vi tog ngr kalla och dömde kvinnor efter skala. Det är verkligen ni som får jorden att gå runt. Man snackar om jämställdhet, pyttsan! En kvinna lindar vilken man de vill runt fingret! Lite råddjurögon och en rumpa.

 

Först ner till Tyskland, fifan alltså, men det fungerade, var så roligt att se KPT stressdricka kaffe, efter att han fått reda på att den inte var sönder på tyska.

Hur vi drack kalla och dömde kvinnor efter skala.

 

Italien! Fifan alltså, det var ngt så underbart. Nästan i klass med Japan och USA alltså och då vet ni att det inte säger lite. Det är ngt extra då. Folk som inte kunde engelska viftade och skuttade och gjorde allt för att hjälpa. Amazing!

 

Första natten försvann Rrr och kom hem som en kastrull, det var första gången.

Sedan försvann han sista natten igen, försvann runt 05 kom hem 08 full som en kastrull utan att veta vart han hade varit. Misstänksamheten riktas mot att han och P tidigare diskuterat prostitution. Men inget kan sägas med sanning då HAN själv inte vet vart han varit.

 

Anledningen till resan var ju självklart att se Kungen på två hjul! Valentino Doctor Rossi vinna på hemmaplan. Ngt så hemskt som att han ska flyga och bryta ben fanns ju inte i våra tankar! Det var som att en ängel talade ner till oss när 84.000 åskådare tystnar och kvinnornas ögon tåras när Vale talar till oss på racedagen, det och MotoGP starten fick vårat hår att resa sig!

 

Jag har ingen ro så jag hoppar mellan punkterna, träffade en Barbie, en docka, en blondin som jobbade som fängelsevakt! Ni kan inte tänka er det, denna heta sköna lilla människa vrider om armar på tjuvar och banditer två meter längre än henne själv. Det är respekt och imponerande!

 

Så dit kommer jag att åka igen. Tråkigt nog verkar det inte bli ngt GOTland för mig denna gång då resan inte går som jag vill och planen inte lyfter förens från den 7/7.

 

Sommaren vet jag inte så mycket om än heller. Amsterdam, Irland och delar av Sverige!

NEJ jag ska inte på ngt jävla bröllop på lördag!

Over and Out

Dwight David "Ike" Eisenhower


Kommentarer
Postat av: Mimmi

Asså, uppdatering TACK! :O

2010-07-03 @ 17:10:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0