Snowglobe!

Det var ett tag sedan jag skrev, men det är sommar och som många andra har jag med annat och göra. Har inte heller känt något jätte rus av detta, har runnit så mkt i mitt liv just nu med så jag passar på och njuta utav det när jag fortfarande kan. Jag håller på att verkligen bli brun med, kan nästan tro att jag är född på Aruba.

 

Verkar inte bli något uppehållstillstånd i år iaf, men man vet aldrig.

Jag måste springa vidare nu men jag kommer tillbaka!

 

 

Love u more than life, u bigger than me, bigger than anything I ever seen! Can... Visa mer’t imagine what it would be without u! Waking up every morning just to the see the picture of u at the wall. Even if u digging u own grave, u have teach me to be who I’m. To stand up! To live! To learn to don’t give a fuck about people trying to tell me what to do! Let me fall to the bottom, I will crawl up stronger then ever and will never ever forgive u for it!
I’m king! Can do whatever I want!
Soon I will be back at u.
U are my other home, my other family! Love you!


Over and Out
John Fitzgerald "Jack" Kennedy

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0