Nixon!

Då var man hemma i Sverige igen efter en tripp ner till Amsterdam för att uppleva den staden och vad allt den hade att erbjuda mig och mitt sällskap.

Det blev en väldigt bra vistelse och vädret var med oss hela tiden och alla måltider åts utomhus, så inget alls att klaga på.

 

Vi hyrde varsin cykel för 100:- per dag och cyklade runt en massa i staden och såg oss omkring, runt i gamla centrala Amsterdam där weed, horor och pubar låg vägg i vägg, allt helt socialt accepterat och vackert.

En stad där man kunde känna sig trygg, även om den är belägen i Nordeuropa och man kunde röra sig öppet utan att känna fruktan. Självklart finns det ju även problem där men jag tycker inte de var så uppenbara.

 

Just nu vet jag inte vad jag ska ta mig till, jag känner mig inte helt hundra procentig, jag vet inte riktigt vad jag ska ta mig till. Det finns en människa som jag har börjat gilla väldigt mycket men jag saknar henne och jag vet inte riktigt vart hon befinner sig. Det gör mig ledsen och nere.

 

Over and Out

Richard Milhous Nixon


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0