Mage

Ännu finns det hopp.

 

Jag har eller håller på att jobba dag denna vecka för er som inte visste om det, visst var jag hatisk och emot det i början men nu börjar det bli bra. Jag får faktiskt saker gjorda och det är trevligt att se mer av solen än vad man brukar göra, men det är ju fortf varmt varmt inomhus, men utomhus är det inget jag klagar på. Det får jag inte, jag hatar verkligen snön mer än all denna värm.

Sömnen har jag inget problem med verkligen.

 

Jag vet inte, men jag försöker att inte sitta så mycket vid datorn nu när det är fint väder utanför och så. Vill ju bli en massa brun, det gillar kvinnor har jag hört.

 

Jag fick en massa paket nu. Både grönsaker, mina böcker och min säsong tre av ALF, underbart! Väntar jag bara på två skivor till med ALF, ”The ALF Files” och ”ALF Project”.

 

På fredag går jag på semester! Det ska bli riktigt skönt och efterlängtat, veckan som håller på att ta slut har flutit på bra. Njuter! Av både åska och regn!

 

Over and Out

Lyndon Baines Johnson


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0