Hell Yeah!

Denna helg var nu över och jag känner mig redo för en ny vecka av arbete. Känner mycket bättre till mods, detta var en bra helg och jag har haft vänner som fått mig att känna mig bättre igen.

Jag tackar för att ni finns där och lovar att jag kommer finnas där för er när ni behöver mig.

 

Fredagen var det OS för hela slanten, ”Down there appartment” kom upp och vi kollade på hockeyn och skidor tillnamns, Sverige vann båda grenarna, visst, bara en match och inte guld i skidor men det var medalj och vinst och de var de glada för.

 

När de hade lämnat mig tittade jag på den kvinnliga finalen i Skeleton både för att det var intressant och att jag lagt märke till att idrottskvinnor ser riktigt bra ut, både med deras kläder, deras vilja och leende.

 

Jag vill lägga in flera *smile* i texten för att få fram min glimt i ögat, men tycker då att det ser mycket mer oseriöst ut, hoppas jag är en sådan bra skribent eller att ni känner mig så väl att ni vet att jag blinkar åt er ;)

 

På lördagen var det dags för Class Reunion @ Em’s. Som jag skrivit innan var jag inte så intresserad av detta från första början men jag deltog, för att få ta ett glas med vänner som man inte säger nej till, ist för att hänga på kvarterskrogen med rävarna.

 

Vi blev 9.1 personer utöver mig, nio från klassen och en som var där som gemensam vän. Det var riktigt kul med musik och samtal. Flera hade som jag visste flyttat till Norge, en nyfunnen vän hade just kommit hem från Miami och NYC. Hon hade varit i Miami vid SuperBowl! Det var ngt jag inte kunde släppa på hela kvällen. Det var ngt otroligt!

 

Det hela slutade med att jag vaknade upp på en soffa i Vislanda, ngt jag inte trott skulle hända men jag är nöjd med helgen.

 

Söndagen var det USA vs. Canada i hockey och det var den bästa matchen jag sett på väldigt väldigt länge. Action, fight och uppoffring!

Där har Sverige mycket att lära sig.

 

Dagens låt:

Whitney Houston – I Will Always Love You

 

Over and Out

Hiram Ulysses Grant


Kommentarer
Postat av: Anonym

Toppen att du känner dig bättre. Det glädjer mig att höra. Visst blir det massor med OS just nu. Har själv förvandlats till OS freak. Läste just att Sverige tagit ytterligare ett guld i herr stafetten. Jippi! Kul med klassåterträff. Det har jag bara varit på en endaste gång. Fast det gör mig inte så mycket. Have a good one som de brukar säga här.

Kram

2010-02-24 @ 23:05:57
Postat av: Desiree

Hann visst skicka iväg min kommentar lite snabbt. Det var jag i Alabama hade jag tänkt hälsa också och inte någon hel anonym person.

2010-02-24 @ 23:07:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0