Inlägg

Då har man väl blivit dömd utav företaget med då. Man gör inget tycker de, man jobbar inte över, man tömmer väl inte skrotlådan tillräckligt bra, man dammar väl inte runt maskinen tillräckligt bra. Vad fan vet jag, men jag kommer inte längre att göra saker utan egen vinning på dem! Det är nu bevisat att du inte får det bättre om du jobbar hårdare inte här iaf.

 

Vi är tre stycken på eller vid maskinen i skift och två av oss ligger på usel höjning medan vår kompanjon som inte på något sätt är bättre än oss andra har fått mera pengar i pungen. Det är inte schysst.

 

Du är fortfarande vacker, där du står naken på alla fyra i sängen, där du ligger påklädd i soffan och ser på ngt menlöst program på en reklamfinansierad kanal. Men jag älskar dig fortfarande och vill göra allt för det ska blir bra.

 

Ovan text är rykt ur sitt sammanhang, jag trodde aldrig det skulle bli så här, jag trodde att jag var lycklig igen men ack vad man bedrog sig, ist går man från hål till hål som en törstig buffel efter vatten.

Men det är väl inte dem det är fel på utan mig, men vart efter man testar ngt nytt försvinner det gamla med dimman, ngt som kanske inte är bra för att jag verkar bli beroende av skiten.

 

Det verkar iaf bli en massa billig öl, billig ja ni vet… iaf.. det verkar bli semester snart igen, just nu skulle jag ju dock velat att bara gå på direkten. Inte bara spotta dem i ansiktet och gå! Som Zeb hade gjort, inte tagit skit av ngn liten nolla som inte vet ett skit!

 

Jag saknar dig! Fan baby! Princessa!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0