Men.

Jag är glad att jag har vänner. Vänner som tar tag i mig när jag faller, under en tid nu har ni verkligen funnits där för mig och jag kommer att vara där för er bara att säga till när, ni vet vilka ni är.

 

Jag känner mig fortf inte helt återställd och vägen tillbaka kommer att bli lång men med solen som min kompanjon kommer allt att gå vägen, kanske inte smärtfritt men det kommer att gå.

 

Jag har skjutit lite på bloggandet, mest för att jag varit orolig över vart jag ska skriva. Snart är aprilmånad slut och då kommer maj, en månad som kan komma ändra mitt liv drastiskt, ni vet vad jag pratar om, jag kommer inte bli ledsen, men vinner jag kommer jag att bli glad även om jag är nervös ända ner till sulorna.

 

Har jobbat denna vecka helt utan motivation, inte haft ngn lust alls. Jag har varit där och gjort det jag ska men inte mer än det. Det kändes inte lika kul längre, jag vill sluta arbeta och resa jorden runt. Denna sommar kommer bli impulsiv delux, ta dagen och helgen som den kommer.

 

Det enda som är bestämt är Berlin i höst, och till stor del är väl Australien med bestämt att det ska bli i år ska bara bestämma datum. Sedan vill jag att Italien ska bli klart så man även kan se fram emot det, Amsterdam ska väl bli nu snart om man säger så.

 

Har fått tillbaka pengarna för två av mina tre förvirrade paket från NFL, så nu har jag bara ett kvar som jag kämpar med. Kämpar för att både göra retur och få pengar för men eftersom jag inte vill betala för deras misstag skriver jag en massa om att de ska skicka en returetikett till mig.

 

Vädret i denna del av landet är underbart just nu, sol, sol och värme, vår i luften, man vill bara vara ute hela tiden. Så  jag ser nog fram till helgen extra mycket.

 

Dagens låt:

Dallas - Intro

 

Over and Out.

William McKinley, Jr.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0