Work on a sunday

Börjar detta inlägget lite med att berätta om att jag fortfarande har svårt att se på filmer och bilder från den elfte september. Det är svårt att greppa och förstå att det har hänt, folk dog under räddningsarbetet, folk dog på sjukhus i efterhand och dog av damm de fått i sig.

 

Satt upp inatt till klockan var halv sex och kollade på Chevy Rock & Roll som skulle visa vilka som kom tillslutspel och vilka som inte kom med. Det gick både och enligt mina viljor. Mark Martin kom med, Matt Kenseth kom inte med. Sedan fick Brian Vickers en plats ist för Kyle Busch, är lite kluven där, kul för Brian då han är hyfsat ny och inte varit med i slutspelet innan, men tråkigt att inte få med Kyle då han alltid är i händelsernas centrum.

 

Nu finns det bara en iaf, MARK MARTIN for the win! Gubben är femtio år! Han är äldst och respekterad och har inte fått vinna cupen på alla år! Han SKA och måste vinna.

 

Innan detta utspelade sig var P över och vi fortsatte att plöja igenom season 01 av Scooby Doo från sextiotalet, och så flera avsnitt som vi inte hade sett innan. Ngt som varit vanligt när vi började se på denna gamla serie.

 

Jag vet inte om det var uträknat med jag ska jobba inatt, så det var jätte bra att man kunde vända dynget lite snabbt med att se NASCAR mellan lördag-söndag ist för söndag-måndag som det vanligtvis är.

Har inte jobbat söndag sedan jag vet inte när, ngn gång i början av året.

 

Lite tråkigt är det dock att jag får höra footballs starterna på radion istället. Men de är iaf med mig natten igenom. Så börjar med P3 Soul avslutar med NFL.

 

Avslutning: Nu verkar det som att ljuset klarnar mer och mer. P berättade att han står med mig och söker green card till USA. Även Drummer ska vara intresserad. Security ska vi försöka att övertyga, han gör ju inte så mycket mer än att jobba menar jag, skolan kan han starta efteråt sedan.

 

Dagens låt

Ciara ft Missy Elliott - Work

http://www.youtube.com/watch?v=mZYUnvjKR-k

 

Over and out

Thomas Jefferson

 


Kommentarer
Postat av: Mimmi

Helt ointressant för min del ^^ hahaha!

2009-09-14 @ 18:01:29
URL: http://gammalkarlekrostaraldrig.blogg.se/
Postat av: CAndK

Jag som trodde du uppskattade NASCAR

2009-09-14 @ 18:49:49
URL: http://candk.blogg.se/
Postat av: Mimmi

Ja :( Han slåss som fan! Lea bara sitter och ser söt ut och sen lappar han till henne :((

2009-09-14 @ 22:48:55
URL: http://gammalkarlekrostaraldrig.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0