Soon You will be gone

Jag vet inte om jag är stressad eller vad men just för tillfället har jag ju inte jätte mycket tid för att skriva av mig mina känslor på bloggen.

 

Idag tittade jag både på det första avsnittet av NCIS säsong 7, och Jamie Olivers American Roadtrip avsnitt 4. Det först nämnda avsnittet var sådär medan det andra var en riktig favorit. Utspelade sig i både New Orelans downtown och Louisiana state.

 

På jobbet rullar det på i vanlig takt, visst har det inte varit lika kul sedan det skar mig mellan mig och de andra idioterna men jag har RR och mina sysslor så jag håller mig vid liv och ska man se det ännu mera positivt så är det ju lite lättare att ta sig över till USA om det finns färre saker att sakna.

 

Har beställt tid för att ta mitt amerikanska visum fotografi, lite surt att betala 250:- för ett jävla kort jag varken ska hålla i handen eller som jag har ngn mer användning för efter ansökning.

 

Det blev även nu klart att vi får med Security på våran resa,  ända kvisslan är väl att jag är rädd att han inte ska passa intervjun pga pengar. Nu är vi alltså fyra stycken som ska vara redo för att packa väskan och lämna en massa saker bakom oss.

 

Underbart var det även att först se Mark Martin vinna på New Hampshire banan och efter det se Dallas inviga sin nya Cowboy  Stadium. Underbar arena, 1.2 Miljarder dollar, vacker.

 

End: T’e har även bokat boende för oss under våran Jönköpingsvistelse i slutet av november, gick på 710:- för två nätter för tre vänner. Ett pris jag är helt okej och med på. Dock har jag inte orkat kolla upp avstånd än, jag hoppas jag kan gå och komma dit som jag vill och inte vara tvungen att åka bil med andra när jag inte är trött och de ska gå och lägga sig.

 

Eftersom detta blev absurt avslutet så kommer jag att skriva ett längre inlägg senare om livet i ett glaskula.

 

Dagens Låt: Eminem - The Way I am

 

Over and Out

James Monroe

 

 


Kommentarer
Postat av: Mimmi

Vad jobbar du med? :) Inte VAR utan VAD :D

2009-09-25 @ 08:25:12
URL: http://gammalkarlekrostaraldrig.blogg.se/
Postat av: T

vi bor på Scandic Elmia.

det e gångavstånd

2009-09-27 @ 15:34:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0