Halva gjord, halva kvar.

Jag skriver av mig ett snabbt inlägg innan arbetet. Det finns inte så mycket att säga egentligen, det går bättre på jobbet nu med. Det blir en massa gjort och jag har börjat inte bry mig om vissa andra människor som tidigare var mina vänner trodde jag. Men det är inte min uppgift att ta reda på vad det är för fel på dem.

Vill man inte så vill man inte, lite jobbigt bara när man förlorar pengar på att köra själv.

 

Jag fick även min efterlängtade ALF Season 1 box igår, direkt ner i brevlådan efter bara en vecka och UTAN Tull! Yes, visst kanske var för det bara var en men är det så lätt blir det kanske att man beställer mera därifrån, MEN då måste allt vara på engelska så man inte drar in mer tysk skit än nödvändigt.

Sett klart på första skivan av fyra.

 

Slut:

Ska klaga och undra på varför ett företag som skickar runt hela jordklotet inte kan ha sin hemsida på engelska. Att ett sådant stort företag som amazon.de (dotterbolag till .com) inte kan ha ett val att få det på engelska är märkligt och irriterande. Men som tur är finns alltid min kärlek nu nära till hands, jag delar gärna med mig av henne, Google Translate,

http://translate.google.com/translate_t#

 

Det är även dags att börjar planera in vad som ska ske på dagen mellan 2009 och 2010, börjat kolla på lite resor, har försökt att planera in en resa till ishotellet i Kiruna i vinter detta år och det kanske skulle vara häftigt att vara där när det blir ett nytt år.

Jag vet att SJ ska ha haft billiga alternativ att ta sig dit med.

 

Dagens Låt:

Vanilla Ice - Ice Ice Baby

 

Over and Out

James Madison


Kommentarer
Postat av: Mimmi

Du vet att man kan klistra in en youtube ruta va? :)



Du letar upp ett bra klipp. Kopierar den texten som står på "bädda in" på högersidan och sen klickar du på HTML i "nytt inlägg" rutan :) och klistrar in den där ^^ Enkelt och bra :D

2009-09-17 @ 17:28:52
URL: http://gammalkarlekrostaraldrig.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0