Halloween

En ny vecka med nya utmaningar.

Helgen som gick var det Halloween, och jag var på party med min kusin och hennes sambo. Som alla vet är jag väldigt amerikaniserad och en liten perfektionist ut i fingertopparna, så jag hade ju ordnat dräkt och allt, lagt manken till då det var Halloween, man tar ju det för givet. Liksom mina vänner, varav bara vi tre var seriöst utklädda, även om det höjdes röster om vissa skulle gå klädda så oftare ;)

 

Det började i Sandsbro (Sandsboro), fortsatte till Rottne, stan och Sandsboro igen.

I Rottne dracks det öl och ”röd dryck”, jag gjorde bort mig, min kusin, drog mitt huvud i ett dörrhandtag, jag gjorde bott mig, jag fann husägaren knulla på biljardbordet i källaren med en tjej vars bröder var på ovanvåningen, jag var varm, jag hade kul. VI JAG var utklädd.

 

Tala inte om bröst i andra kvinnors sällskap det slutar inte bra.

Vi åkte in till oxgrillen och åt middag, nattmat eller vad det kallas i folkmun. Det var en fin kvinna i en kjol som inte var längre än 10cm, sådant får en att minnas tillbaka till Japan och allt var det innebär.

 

Var riktigt stenad på söndagen, men lyckades hålla mig uppe tills hela Talladega racet var över, för övrigt bland det mest ledsamma Dega racen man sett, NASCAR håller på att köra sin sport i botten, snart kommer folk att märka detta och då måste de göra något drastiskt.

 

Det är mörkt ute och ja mycket mörkt, man är lika trött när man vaknar som när man lägger sig ner, känner utan tvivel att jag skulle kunna sova från 08 till 22 utan problem och det är inte bra, jag måste få saker gjorda.

 

Jag har verkligen ett annat litet dilemma med, över nyår ska jag vara på något annat ställe än i Sverige och det är ju vad alla diskussioner handlar om, blir det Vegas, NYC, Orleans eller blir det kanske iaf Filipinerna.

Jag måste har råd och hjälp! Åter igen har min mun satt mig i problem!

Crian vill till Vegas, Ma’D vill till NYC, P och Security vill till Filipinerna. Jag vill till alla ställen!

 

Dagen låt

Jay-Z - Empire State of Mind

 

Over and Out

John Tyler, Jr

 


Kommentarer
Postat av: jenny!

Amerikanare är galna och ska alltid göra saker och ting så kompliceeeeeeerat!!

2009-11-07 @ 02:38:09
URL: http://jennypalmenas.blogg.se/
Postat av: Mimmi

Jag ska till Egypten :D Hörru du du :P Man ska inte smyga på folk som har sex vet du väl? ;Dhahaha!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0