Everything and nothing

Tänkte att jag skulle uppdatera bloggen lite innan jag drar vidare till arbetet. Jag vaknade sexton idag och var pigg så jag gick upp för en gångskull. Annars brukar det ju verkligen vara svårt, det är mörkt när man lägger sig ner och det är mörkt när man vaknar så man känner sig som en björn som håller på att gå i ide.

 

Tiden på jobbet funkar väl, det har varit lite klent med arbete just nu under en tid och bara underhåll och bockning två nätter i rad. Detta har även märkts av på Rune Runsten, som dividerar på om han ska göra sig av med anställda, och att han inte är inne i fabriken lika ofta som tidigare som på ett sätt gå ut över mig, jag är verkligen själv hela natten, fördel- JAG bestämmer över radion, det negativa är väl att jag blir paranoid av att inte ha någon att dividera med och prata av mig med.

 

Men det är inte långt kvar tills det är juluppehåll och efter jul ska allt gå bättre med en massa nya beställningar och inkommande ordar.

 

Jag har fortfarande inte bestämt mig för vad som kommer hända under nyårsaftonen. Eftersom min chef verkligen inte är den pratglada människan så verkar det inte som jag får någon ledighet för att komma till Filipinerna, så då blir det garanterat New York och träffa vännerna där.

Men jag vill ju verkligen till Filli, då det inte skulle bli kul att åka dit senare och ensam. Security ska börja studera den nittonde januari så han kan inte senare.

 

New Orleans ligger på 8-0! Det har inte hänt under hela deras 60åriga historia! Men återigen spelade de en hemsk första halvlek med massa misstag och dumheter, men efter en halvlek och en vila så tuffade de till sig och placerade Carolina där de skulle vara! NOLA fick en vinst på 30-20, detta är jag riktigt nöjd med!

Snart söndag igen!

 

Rossi kom vann inte i Spanien men han blev världsmästare två helger innan och detta var mer som en fest, ett jippo som det hade en avslappnad attityd till, vilket var glädjande att se.

Vi har även fått in en ny förare och ett nytt team i klassen. En amerikan från Texas.

 

Apropå Södern och Texas så KRACHADE JJ i NASCAR racet i Texas i helgen vilket var riktigt befriande. Jag ska erkänna att jag inte hade mycket hopp över för festen av racen på säsongen då Jimmie hade ett sådant övertag och aldrig verkade göra misstag och bara fega. Men ännu finns det hopp för Mark Martin att ta hem detta. Snälla Snälla, hörde tom publiken glädjas åt JJ’s olycka.

De vill ha variation.

 

Kommer en uppdatering innan veckan är slut om Everything and nothing.

 

Dagens låt:

Eminem  - The Real Slim Shady

 

Over and Out

James Knox Polk


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0